jsp |
Geplaatst
op 20 Nov 2007 22:41 door jsp
In
een opvallend voorpaginavullend artikel in het dagblad De Pers doen
drie oud-medewerkers van OXXIO vandaag een boekje
open over de activiteiten van
OXXIO : Quote:
"Energiebedrijf
Oxxio, met meer dan een half miljoen aansluitingen de vierde
leverancier van Nederland, licht zijn klanten op, zo getuigen
meerdere ex-medewerkers tegenover Dagblad De Pers.
20.000 afgemelde klanten werden deze zomer onterecht en
opzettelijk opnieuw aangesloten, waarna Oxxio weer begon
met automatische incasso’s. Bovendien
werden klanten met opzet onnodig lang in de wacht gezet om meer te verdienen
aan het gebruik van het 0900-nummer.
‘De
boel werd gewoon belazerd’, zeggen de drie ex-werknemers
die deze zomer nog op de klantenservice van Oxxio werkten.
De voormalig medewerkers weten zeker dat er opzet in het
spel is, omdat de onterechte ‘heractivering’ aan
het personeel werd meegedeeld. In het callcenter in Venlo
hangt een groot scherm, waarop voor iedereen zichtbaar
instructies verschijnen. ‘De boodschap verscheen
dat 20.000 klanten onterecht zijn geheractiveerd. Oxxio
zei dat ze wilden kijken welke van de opnieuw aangesloten
klanten toch zouden blijven, wie niet zouden protesteren.
Bij die klanten begonnen ook weer de afschrijvingen via
automatische incasso. Zij kregen dus dubbel geleverd. Die
zullen wel gaan klagen, werd ons verteld’, zegt een
van de ex-medewerkers, wiens verhaal niet afwijkt van dat
van zijn twee ex-collega’s. Geen van de drie ex-werknemers
wil met zijn of haar naam in de krant, omdat ze vlak na
binnenkomst bij Oxxio een geheimhoudingsverklaring moesten
tekenen. Praten over hun werk met wie dan ook werd hen
in het document verboden, op straffe van juridische stappen – ook
na afloop van het dienstverband. Zo’n geheimhoudingsverklaring
is in deze branche op zijn minst ongebruikelijk te noemen.
Op
het grote scherm in het callcenter verscheen tevens met
enige regelmaat de instructie dat iedereen van het callcenter
bellende klanten langer in de wacht moest houden. ‘Dan
stond er op het bord: we laten vandaag klanten vijf minuten
langer wachten’, zegt een van de ex-werknemers. Reden
voor Oxxio om klanten langer te laten wachten is dat de
wachttijd extra inkomsten genereert. Bellen via het servicenummer
0900-5566777 kost vijftien cent per minuut, geld dat rechtstreeks
ten goede komt aan het callcenter." |
Het hele voorpagina-artikel
uit De Pers is hier te lezen. Voor wie er niet genoeg van kan
krijgen: het gaat hier nog een halve pagina verder.
Laatst aangepast
door jsp op 21 Nov 2007 00:22, in toaal 4 keer bewerkt |
caruso |
Geplaatst op 20 Nov 2007 22:54 door caruso
Kyle, kun je lezen?
Waar blijf je nou met al je mooie praatjes?
Daar wordt je stil van hè! |
Maarten1234 |
Geplaatst op 20 Nov 2007 23:56 door Maarten1234
Kyle
heb je niet van terug he. Met je mooie verhalen. Deze zelfde
verhalen heb ik ook vernomen van een kennis van
mij en een vriendin van die kennis welke
beide voor Oxxio werkte. Dus bij elkaar zijn het nu 5 ex-werknemers. Dit
heb ik elders ook al eens geschreven. Hoop dat je
nu eens ophoudt met je goedpraat over Oxxio. Tevens lezen wij
direct dat Oxxio niet 2e staat, maar 4e.
Kyle jij bent
een huichelaar. Eindelijk staat hier nog meer bevestiging van
de feiten. Oxxio is dus strafbaar bezig.
DTe mag nu
zich gaan bemoeien met deze zaak en de politiek mag ook een rol
gaan spelen. Dit zal ook wel gebeuren. Zeer grote kans dat dit
bedrijf dan een zeer grote boete krijgt of zelfs opgeheven kan
worden.
Geheimhouding
zal voor getuigenissen moeten worden opgeheven en geschaadt,
maar dat is weer voor justitie. |
jsp |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 00:17 door jsp
Quote:
Oxxio
spant kort geding aan tegen De Pers
DEN
HAAG (ANP) - Energieleverancier Oxxio spant een kort geding
aan tegen dagblad De Pers wegens onjuiste beschuldigingen
in een artikel dat dinsdag in de krant verscheen.
De
gratis krant publiceerde een artikel waarin anonieme ex-werknemers
van Oxxio melding maakten van misstanden bij het bedrijf.
Zo zou de energieleverancier deze zomer 20.000 klanten
die zich hadden afgemeld op eigen houtje opnieuw hebben
aangesloten en hen vervolgens hebben bestookt met automatische
incasso's. Ook zette het bedrijf volgens de oud-werknemers
klanten opzettelijk lang in de wacht om extra te verdienen
aan het 0900-servicenummer.
Volgens
Oxxio berokkenen de beschuldigingen het bedrijf schade.
De energietoezichthouder DTe zei dinsdag opheldering te
willen van Oxxio over de vermeende misstanden. Oxxio is
eigendom van het Britse energiebedrijf Centrica. |
|
Henri42 |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 09:52 door Henri42
wie
is die zogenaamde ex-medewerker van Oxxio ????? |
gravedigger |
Geplaatst op 21 Nov 2007 10:12 door gravedigger
Een
overgestapte ex UPC-callcenter medewerker |
Henri42 |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 11:45 door Henri42
Een overgestapte ex UPC-callcenter medewerker
ergo een ontslagen UPC,er, die ook door Oxxio ontslagen is,daar hechten jullie
waarde aan???
|
Nicole1971 |
Geplaatst op 21 Nov 2007 13:29 door Nicole1971
Henri
Henri toch...je bent je domme uitspraken schijnbaar nog steeds
niet verleerd
Het is maar goed dat niemand nog waarde hecht aan jouw mening/woorden. Back ontopic...ein-de-lijk
komen de feiten een keer naar boven.
Wat iedereen al dacht is nu dus toch waar gebleken.
Oxxio is een maffia bedrijf met zwaar criminele praktijken.
Inval doen,
alle medewerkers eens flink aan de tand voelen, bedrijf direct
sluiten, alle echte klanten laten overstappen naar een leverancier
naar keuze op kosten van Oxxio.
Komaan
zeg...wie denkt Oxxio wel niet dat ie is?
Maar aan mij hebben ze de verkeerde...ondanks dat ik nog steeds rekeningen
van hen thuisgestuurd krijg blijf ik vechten, deze keer tot aan het gerecht
toe!
Ik wil wel eens zien wie er het laatste lacht |
jsp |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 13:39 door jsp
Uit
De
Pers van vandaag: Quote:
Oxxio
dreigt met kort geding tegen De Pers
Oxxio dreigt met een rechtszaak
Energiebedrijf
Oxxio eist rectificatie van een verhaal in De Pers
van gisteren, waarin anonieme ex-werknemers melding
maken van misstanden bij facturering en klachtenafhandeling
door het bedrijf. Oxxio dreigt met een rechtszaak.
Ondertussen
wil energietoezichthouder DTe opheldering van de energieleverancier.
Een meerderheid in de Tweede Kamer vindt ook dat de
toezichthouder DTe nu echt in actie moet komen. CDA-Kamerlid
Jos Hessels: ‘Negen van de tien klachten die
ik als Kamerlid ontvang over energiebedrijven gaan
over Oxxio, het is echt het zwarte schaap van de energiefamilie.
De DTe kan bedrijven hard aanpakken door bijvoorbeeld
hoge boetes op te leggen, dat moet nu maar eens gebeuren.’ SP-Kamerlid
Janssen – die het afgelopen jaar ook tientallen
mailtjes ontving van klanten die niet van Oxxio afkwamen – gaat
nog een stap verder. ‘Als het waar is dat Oxxio
mensen onterecht aansluit, dan hebben we het ook over
strafrechtelijke feiten en is het een zaak voor de
officier van justitie.’ De SP wil dat mensen
voortaan alleen van leverancier kunnen wisselen via
een schriftelijk ondertekende verklaring. De Kamer
eist opheldering van minister Van der Hoeven (CDA)
van Economische Zaken.
Vorige
week werd staatssecretaris Heemskerk (PvdA) al door
de Kamer gedwongen met een oplossing te komen voor
servicenummers die bellers tegen betaling in de wacht
zetten. Een meerderheid van CDA, PvdA, SP, VVD en PVV
wil dat wachttijden bij 0900-nummers gratis worden.
Zou
men in Den Haag eindelijk wakker zijn geworden? |
|
Nicole1971 |
Geplaatst op 21 Nov 2007 14:04 door Nicole1971
Ach...dreigen
kan Oxxio heel goed, maar waar maken? Da's weer een ander verhaal
Ze hebben dit alles aan zichzelf te danken, ik kan er geen medelijden mee
hebben |
jsp |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 20:55 door jsp
Nou,
dat is dan jammer Nicole (en alle andere OXXIO-gedupeerden).
De
Pers trekt vandaag de keutel weer in: Quote:
Energiemarkt
Rectificatie artikel Oxxio
Op
dinsdag 20 november hebben wij op de voorpagina een artikel
geplaatst onder de kop ‘Oxxio belazert de boel’.
De in het artikel vermelde beschuldigingen zijn gebaseerd
op verklaringen van anonieme bronnen.
In
het artikel staat dat Oxxio medewerkers van haar call center
zou hebben geïnstrueerd om 20.000 afgemelde klanten
opnieuw aan te sluiten en te incasseren, en klanten die
bellen met het call center onnodig lang in de wacht te
houden.
Inmiddels
zijn wij tot de conclusie gekomen dat de in het artikel
geuite beschuldigingen onvoldoende steun vinden in de feiten
en niet hadden mogen worden gepubliceerd.
Hoofdredactie
De Pers |
De Pers wil haar bronnen niet verraden. Echter, waar rook is, is vuur. Nu eens
kijken wat de politiek verder met deze commotie gaat doen.
|
r001 |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 21:27 door r001
Waarschijnlijk
waren het 19.980 klanten die zijn omgezet en konden ze de laatste
20 niet hard maken..... Misschien kan
de Pers een artikel schrijven over
-facturatie wat niet klopt
-toezeggingen die men niet nakomt
-jaarafrekeningen die niet kloppen
-incasso's die niet kloppen
Oxxio is halverwege
dit jaar op een nieuw rekeningnr overgestapt (van ING naar Postbank)
waarschijnlijk zodat ze alle bestaande incassoblokkades kunnen
omzeilen en vanaf het nieuwe nummer hun professionele incassopraktijken
kunnen voortzetten. (Tip: opnieuw incassoblokkade doorgeven aan
de bank, dit maal m.b.t het gironr van Oxxio)
Voor de Oxxio
medewerkers die zich op dit forum aan het keutelen zijn. Misschien
kan men een voorbeeld nemen aan upc, die via fora klachten schijnt
op te lossen. (Een leermoment voor OXXXZZZZZZXXXXXIO. oeps, kortsluiting.....) |
Henri42 |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 21:36 door Henri42
Beste
Blonde Nicole, terug uit de Haan?? Oxxio
zit ook in Belgie, Ik blijf maar bij Essent en zijn directeur
met een
half miljoen bonus p jaar |
r001 |
Geplaatst op 21 Nov 2007 21:44 door r001
Tsja,
wat de top bi j Oxxio verdient dat is lastig te achterhalen,
daar heerst een absolute geheimhoudingsplicht op straffe
van juridische stappen. Ben trouwens
erg benieuwd of dat klopt, die geheimhoudingsplicht. Oxxio kennende kan ik
me eigenlijk ook niets anders voorstellen. |
jsp |
Geplaatst
op 21 Nov 2007 21:46 door jsp
@r001: Quote:
Misschien
kan men een voorbeeld nemen aan upc, die via fora klachten
schijnt op te lossen. |
Niet UPC maar
NUON heeft via 'De Medewerker' op dit forum een ingang om hopeloze
probleemgevallen (die de reguliere klantenservice niet meer fatsoenlijk
kan afhandelen) tevreden te stellen.
OXXIO
heeft een heel eigen beeld van haar klanten. OXXIO denkt dat
haar doelgroep
bestaat uit volkomen debiele, idiote en geschifte wereldvreemde
wezens. Anders maak je toch niet zulke tenenkrommende
spotjes om klanten te werven? Natuurlijk moet je ook niet raar
opkijken
als je vervolgens door OXXIO als een debiel behandeld, geminacht
en bespot wordt. Alleen het laatse personage (die met die bril)
zegt nog iets verstandigs: "Slim zijn is: 2 keer nadenken
voordat je ergens aan begint!". Humor van OXXIO. |
|
[hier missen enkele bijdragen...] |
Henri42 |
Geplaatst
op 22 Nov 2007 20:40 door Henri42
zolang
er maar stroom uit de draad komt ::::::::: |
Ali
Bensalah |
Geplaatst
op 22 Nov 2007 21:42 door Ali Bensalah
Quote:
Zou
Oxxio strakls Centric of zoiets gaan heten?????? DE zoveelsrte
naamwijziging ivm besmetting |
Ooit
wel eens gehoord dat van Halderen al intensief in gesprek
is geweest met Centrica (voorafgaand en tijdens het Essentverhaal)
.
Nieuwe naam voor OXXIO is dan niet moeilijk te verzinnen
|
jsp |
Geplaatst
op 22 Nov 2007 22:09 door jsp
OXXINUON?
Of UNOX? Oh nee die hebben we al |
polderboy |
Geplaatst
op 23 Nov 2007 00:38 door polderboy
Tja,
Esson ging ook al niet door (al noemden ze het zelf Nusent).
Maar
ja, die "hadden we ook al" (bijna)...
Zullen
we een potje gaan energiekwartetten?
|
HvanGennip |
Geplaatst
op 23 Nov 2007 00:49 door HvanGennip
Oxxio
heeft gewoon gedreigt met een leger van advocaten en daardoor
heeft De Pers een rectificatie geplaats. Een bedrijf
als Oxxio
zal er niet voor schromen
om een paar blikken advocaten open te trekken om hun "goede naam" te
beschermen.
Ook
verwacht ik niet dat "een keurig net bedrijf" als Oxxio
alleen dreigt met advocaten. Het moet toch haast wel pure mafia
zijn als je in Nederland keer op keer met dit soort praktijken
wegkomt.
Toevallig
iemand die documantaire over Enron gezien? |
polderboy |
Geplaatst
op 23 Nov 2007 01:08 door polderboy
Dat
was weer smikkelen geblazen bij Tegenlicht van de VPRO.
Je
reinste oplichters. En dan druk ik mij héél netjes
uit...
Die
ENRON megacrooks (en al die andere bobo's die beter hadden moeten
weten en gewoon vet mee hebben lopen graaien...) hebben blijkbaar
heel wat "inspiratie" doen opwekken bij niet met name
genoemde andere progressieve wereldburgers...
Er
is bij de VPRO wel wat info te vinden (video schijnt auteursrechtelijk
beschermd te zijn en is dus niet legaal te bekijken).
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/37061203/
Komt
vast wel vaker op de buis. Smulpaperij van het zuiverste water.
Hoe
het niet moet, zeg maar... |
r001 |
Geplaatst
op 24 Nov 2007 14:10 door r001
Oxxio,
het energiebedrijf met alleen maar tevreden klanten, vanavond
weer in het nieuws:
Dagblad
De Pers stelde deze week dat er bij Oxxio veel misgaat en klanten
misleid worden. Nog geen twee dagen later moet de krant het artikel
rectificeren, omdat er onvoldoende bewijs bleek te zijn voor
de beschuldigingen aan het adres van het energiebedrijf. Opmerkelijk
genoeg komen er bij Kassa nog dagelijks klachten over energiebedrijven
(waaronder Oxxio) binnen. Hebben we het wel over incidenten of
is hier toch sprake van misleiding van de klant? Kassa geeft
het verlossende antwoord en de politiek komt met een oplossing
voor de aanhoudende ellende op de energiemarkt.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=nieuws_artikel&no=3657773 |
polderboy |
Geplaatst
op 24 Nov 2007 19:25 door polderboy
...
voelde meneer de Heus soms opeens "nattigheid" bij
Kassa?
Lege
stoel dus. Meneer wist niet wat Kassa "van plan" was???
Beetje slap, meneer de Heus... Een stoel overigens die later
door Paulus Jansen (SP) werd opgevuld. Had hem al paar keer eerder
gemaild om iets aan die telefonische switches te gaan doen, want
het blijft bezopen. Er gaan nu dus weer kamervragen gesteld worden.
Kijken wat van der Hoeven nu weer voor CRAP van haar bureaucraten
aan het dure ambtenarenpapier mag gaan voorlezen in de vaste
kamercommissie van Economische Zaken...
Ach.
Uiteindelijk keert de wal het schip. Als het plebs het echt niet
meer pikt... |
wicher |
Geplaatst
op 24 Nov 2007 19:44 door wicher
Oxxio "twijfelde
aan de bedoelingen van het programma".........
Ja ja; hiermee dus bevestigd dat het niet alleen pure oplichters
zijn maar ook nog laffe oplichters.
En dan tot 21.30 een hulplijn beschikbaar stellen en beloven dat ALLE problemen
opgelost zullen worden?
Als ze dat écht van plan waren dan mag die hulplijn de eerstkomende maanden wel openblijven.
Nee mijne heren van Oxxio: jullie staan voor de zoveelste keer in jullie
hemd en de werkelijke bedoelingen zijn inmiddels voor ieder weldenkend mens
wel
duidelijk.
Vuile stroom bestaat dus wel degelijk! (Of was dat nou die reclame
van die andere maffia-club?) |
Maarten1234 |
Geplaatst
op 24 Nov 2007 20:18 door Maarten1234
Dat
nummer is altijd al geopend geweest. Dit nummer wordt afgeschermd
door een 0900 nummer. Het is gewoon de klantenservice welke
je aan de telefoon krijgt
en meer niet. Deze krijg je altijd aan de telefoon wanneer je belt.
Op
deze manier door dit nummer bloot te geven willen zij zich beter
voor doen dan zij in werkelijkheid zijn.
Over
een paar weken is dit nummer verandert in een ander nummer. Het
0900 nummer wordt dan gewoon gekoppeld aan een ander telefoonnummer.
Zo
werkt het en niet anders. |
Henri42 |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 09:43 door Henri42
Paulus
Jansen (SP) wat een aanwinst voor de politiek,van energie, internet
bankieren en storneren weet hij niet veel,zou
hij de opdrachten van Marijnissen
niet gelezen hebben.
De
Heus komt natuurlijk niet aan de tafel bij zo,n man zitten, praten tegen
de bierkraai heeft weinig zin.
|
jsp |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 11:46 door jsp
Henri,
jij bent echt een verrijking voor dit forum. Allemaal zeer genuanceerd
wat je inbrengt. Praten tegen de bierkraai
... (zucht). |
wicher |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 12:40 door wicher
Ik mag toch aannemen
dat meneer De Heus voldoende verdient om in staat geacht te worden
alle ellende die onder zijn verantwoording
is (en nog dagelijks wordt)
aangericht te verdedigen tegen wie dan ook.
Op het laatste moment(!) afzeggen toont wat mij betreft aan dat zijn salaris
minstens een factor 10 te hoog is. |
Kyle |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 16:13 door Kyle
het
ging over foute automatische incasso's en verkeerde switches.
dat laatste ligt ook aan netbeheerders..
Oxxio wordt gewoon gezocht omdat ze in verleden klachten hebben
gehad. ze zijn de luis in de pels van grote bedrijven.
dei ztten achter dat krantenartikel en kassa. die betalen daar grof voor.
Beetje laf dus van de grote 3 zou ik zeggen. die zien veel klanten naar Oxxio
vertrekken en daar kunnen ze niet tegen de sukkels omdat ze veel te duur
zijn. |
caruso |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 17:05 door caruso
Tuurlijk,
gewoon een bord voor je kop en niet willen weten van de fouten en
arrogantie
van jouw liefje!
Dan ben je echt dom!
Gelukkig klopt jouw bewering niet dat de "grote drie" veel klanten
zie overstappen. Niet iedereen is debiel en achterlijk.... |
wicher |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 17:54 door wicher
Da's
geen bord Caruso, da's een betonnen muur!
En dom is ze misschien ook niet eens; ze wordt gewoon betaald
om dit soort onzin keer op keer te blijven posten. Alleen jammer
voor Oxxio dat bijna niemand
er meer in gelooft, behalve misschien die andere malloot onder de naam iloveoxxio,
maar die zal ook wel betaald worden door die club. |
Henri42 |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 20:24 door Henri42
JPS
een meeloper van de SP is het eens met dictator Jan.
Oxxio heeft veel te verbeteren, geef Oxxio die kans toch ipv van zo,n halve
SP zool te roemen,werkelijk die man verkondigde onjuistheden(*_*)
|
caruso |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 20:30 door caruso
Quote:
Oxxio
heeft veel te verbeteren, geef Oxxio die kans toch |
Ik denk dat
ze tijd genoeg hebben gehad, het is genoeg zo!
Hoog tijd dat de Dte ingrijpt, laat ze maar bloeden! |
wicher |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 21:11 door wicher
Quote:
........werkelijk
die man verkondigde onjuistheden(*_*) |
Noem er
eens ééntje
dan Henri. En
geef nooit een club van oplichters een kans om "zich te verbeteren".
Da's net zoiets als een alcoholverslaafde laten beloven die ie nooit meer zal
drinken
|
jsp |
Geplaatst
op 25 Nov 2007 23:56 door jsp
@
Henri:
Quote:
Oxxio
heeft veel te verbeteren, geef Oxxio die kans toch ipv van
zo,n halve SP zool te roemen,werkelijk die man verkondigde
onjuistheden |
De
enige 'onjuistheid' waarop ik Paulus Jansen in de uitzending
van Vara's Kassa heb
kunnen betrappen is zijn pleidooi voor de mogelijkheid om bij
internetbankieren een afboeking met één muisklik
te kunnen terugdraaien (storneren). Die mogelijkheid bestaat
namelijk al lang, tenminste bij de Postbank: (bron: website Postbank.)
Quote:
Wanneer
er een incasso van uw Girorekening is afgeschreven, dan kunt
u Postbank binnen 30 dagen na afschrijving verzoeken dit
bedrag terug te boeken (...) U kunt een terugboeking zelf
regelen via MijnPostbank.nl of u kunt een verzoek tot terugboeken
telefonisch doorgeven aan de afdeling Klantenservice van
Postbank. |
Helaas zijn
niet alle banken zo klantvriendelijk. Voorbeeld (bron: website
Rabobank).:
Quote:
Het is
helaas niet mogelijk een overboeking die reeds is uitgevoerd
terug te vorderen via Rabo Internetbankieren. In dat geval
dient u contact op te nemen met de begunstigde om het bedrag
te laten terugboeken. |
Zo zullen er
allicht ook andere banken zijn bij wie storneren moeilijk wordt
gemaakt. Het lijkt me dus een zinvolle suggestie van Jansen om
onterechte automatische incasso's makkelijker terug te kunnen
draaien zonder dat je daarbij afhankelijk bent van de incasseerder.
Verder
staat er in de rectificatie van De Pers dat de heraansluiting
van 20.000
afgemelde klanten niet bewezen kan worden. Dit had namelijk opgemerkt
moeten zijn door het Clearing House. Jansen beaamt dit in de
uitzending, maar hij zegt tevens dat er mogelijk wél opdracht
is gegeven tot het onterecht herstarten van incasso's.
Dat is iets heel anders, en dat is dus wat er nader onderzocht
gaat
worden. |
wicher |
Geplaatst op 26 Nov 2007 11:59 door wicher
@jsp: Sportief dat jij er op ingaat, maar het was Henri die met het
vingertje wees naar Jansen van de SP, vergezeld van wat hippe kreten
richting die partij.
Laat hij het dan ook eens hard maken.
Overigens
klopt die opmerking over de Rabo naar mijn smaak ook niet helemaal.
Ik vermoed dat men het hier heeft over een "normale" betaling
gedaan via internetbankieren, en NIET over een automatisch afgeschreven
bedrag. Over die laatste categorie hebben namelijk alle banken
de afspraak gemaakt dat men binnen 30 dagen de boel kan laten storneren
door de bank, kennelijk al of niet via internetbankieren of middels
een telefoontje naar de bank in kwestie.
|
Henri42 |
Geplaatst op 26 Nov 2007 13:25 door Henri42
sportief
zou ik het niet willen noemen om het SP menneke Jansen in bescherming
te nemen, jullie hebben een aantal van zijn onjuiste
beweringen zelf al gecorrigeerd,typisch
een geval van volksverlakkerij, vermoedelijk zit Jansen vandaag bij baas
Jan op het strafbankje |
wicher |
Geplaatst op 26 Nov 2007 14:28 door wicher
Henri,
je bent een echte zielepiet. Ik ben blij dat de politiek zich eindelijk
ermee gaat bemoeien, en
het maakt me weinig uit
of dit de SP of 1 van die
andere partijen is, zolang er maar iets aan gedaan wordt.
Dat je het met Jan M. niet zo ziet zitten was al redelijk duidelijk, maar je
hebt nog steeds niet aangetoond dat hun woordvoerder verkeerde uitspraken heeft
gedaan in Kassa. |
jor |
Geplaatst op 26 Nov 2007 14:36 door jor
Quote:
Alleen
het laatse personage (die met die bril) zegt nog iets verstandigs: "Slim zijn is: 2 keer nadenken voordat je
ergens aan begint!". |
dat is inderdaad het beste!! NOOIT aan Oxxio beginnen.
|
hj44 |
Geplaatst op 27 Nov 2007 01:16 door hj44
Wil
je met een leverancier in zee gaan die de boel belazert dan ben je
bij Oxxio aan het goede adres.Betaal je graag een te hoge
opzegboete,je hoeft
het niet te vertellen,Oxxio doet het automatisch.Hou je er niet van dat een
simpel probleempje snel wordt opgelost,wees niet bang,gelukkig zijn ze er
ook niet toe in staat.Wil je graag met een incassoburo te maken krijgen,en
dan vooral als de fout bij Oxxio zit,je wens wordt vervult.Oxxio is wat dit
alles betreft één van de beste bedrijven. |
polderboy |
Geplaatst op 27 Nov 2007 01:21 door polderboy
Ik
snap de (veronderstelde) commotie rond Tweede Kamer lid Jansen niet
zo goed. Als ene Henri
een fractie wist van wat ik weet waar
Paulus mee bezig is (heb
hier meer dan 40 mails met hem in mijn meelbox staan sinds april dit jaar,
over VERSCHILLENDE gloeiend hete misstanden in de energiesector...), zou
hij ogenblikkelijk zijn tong uit zijn ietwat te voorbarige en veel te loslippige
mond rukken.
Als
er EEN kamerlid is wat verstand heeft van de energie"markt" en
die bovendien niet te beroerd is om vergadering na vergadering
af te lopen om van der Hoeven en die hele marktgeile bureaucratenbende
in dûh haag aan de ra te nagelen met zijn zeer goed doordachte
en kritische vragen, is het Paulus Jansen wel. Die man verdient
het Erekruis voor Pain In The Ass van de Energiebranche in bananenrepubliek
Nederland!
http://www.polderpv.nl/nieuws_DEactueel.htm#26nov2007_Oxxio_Kassa_etcetera
http://paulusjansen.sp.nl/weblog/2007/11/25/oxxio/
http://paulusjansen.sp.nl/weblog/files/2007/11/ez-20071122-sv-oxxio.pdf
Van "der Diederik" (PvdA)
horen we vooralsnog een beetje (te) weinig tegenwoordig, al was
hij weer effe goed
pissig in de uitzending
van vanavond. With
reason. Maar hij mag zijn scheur niet te hard opentrekken. Fragiele
coalitie en zo, je kent de ***smoezen wel. CDA en VVD zijn reddeloos
verloren voor een gezonde ontwikkeling van de NL energiemarkt,
die hebben alles al overboord gesodemieterd en bewijzen slechts
lippendienst als het echt uit de klauwen dreigt te lopen met de
excessen van de mede door hen (en, jawohl, ook de PvdA) in gang
gezette liberalisering.
Geef
mij maar een oppositiepartij (dondert niet van welke signatuur,
als het maar hard tegen hard gaat en er
met kennis van zaken verweer
wordt gevoerd) die openlijk en bloot keihard de vinger op de
zere wonde legt. Die "markt" is dood- en doodziek,
en zachte heelmeesters maken nog steeds heel erg stinkende wonden...
|
tros radar |
Geplaatst op 27 Nov 2007 14:48 door tros radar
Dit
topic is off topic gegaan. Het is conform de gebruikersvoorwaarden
niet toegestaan om te chatten
en elkaar te beledigen. Dit topic
zal worden gesloten.
Voor vragen en/ of opmerkingen: radarinternet@tros.nl. |